Výfukové systémy REMUS - VOLKSWAGEN
CENA JE POUZE ORIENTAČNÍ, JE NUTNÉ ZASLAT POPTÁVKU.
Výfukové systémy REMUS
V nabídce REMUS výfukových systémů jsou 3 hlavní produktové řady exkluzivních a precizně zpracovaných nerezových výfukových systémů lišících se mezi sebou svojí kompletností. A to zasahujících pouze k zadní nápravě (jde tedy o zadní tlumič výfuku), až ke katalyzátoru (tedy zadní tlumič včetně středního tlumiče nebo trubky) nebo jde o kompletní systém včetně sportovního katalyzátoru. I při pouhé výměně zadního tlumiče máte téměř vždy možnost velké individualizace volbou jedné z nádherných koncovek různých typů, tvarů a materiálů. Hlavní předností všech výfukových systémů REMUS je ale profesionálně naladěný zvuk, u většiny pak i potřebná HOMOLOGACE.
Kategorie: | PRODUKTY |
---|---|
Položka byla vyprodána… |
Nabídka výfukových systémů REMUS
Níže naleznete stručný popis jednotlivých systémů. Technické informace ohledně konstrukce, materiálu, homologací atd. pak hledejte pod tímto přehledem.
1. AXLE - BACK Systems („od nápravy dozadu“)
Jde o samostatné zadní výfukové díly (tedy ty nejdůležitější) a jde o stěžejní a nejširší část nabídky REMUS. Na oblíbená vozidla existuje i více typů tlumičů podle umístění koncovek - pouze na straně jako v originále nebo na obou stranách (výjimečně uprostřed). To nejzajímavější ale je, že u vozidel lze volitelně vybrat samotný design koncovek z několika typů a materiálů. AXLE-BACK Systémy mají téměř vždy 100% potřebnou homologaci. Pokud je tomu náhodou jinak, je to uvedeno.
2. GPF - BACK Systems („od nápravy dozadu“)
Jde o stejný typ výfukového systému - tedy zadní tlumič, ale dále ještě rozšířený o trubky vedoucí až k filtru pevných částic (GPF) benzínových vozidel. Proto název "GPF-BACK". Fyzicky tedy zasahují až někam doprostřed vozu - podle konkrétního umístění v daném modelu. Filtry pevných částic v benzínových vozech - označované jako GPF jsou plošně zavedeny až od roku od podzimu roku 2018, je tedy řeč o systémech pro nejmodernější vozidla. U některých vozidel tak máte často v nabídce jak AXLE-BACK systém (tedy čistě zadní tlumič) a pokud je v nabídce i GPF-BACK systém jde o rozšíření o zmiňované trubky mezi (nebo tlumiče) mezi zadním dílem a filtrem pevných částic.
3. CAT - BACK Systems („od katalyzátoru dozadu“)
Jedná se o již téměř kompletní výfukový systém obsahující kromě shodného zadního dílu jako u AXLE-BACK i přední část výfukového systému – tedy přední trubky nebo přední tlumiče. Právě volbou typu předního dílu (pokud je tato variabilita u daného vozidla k dispozici) lze pak dost zásadně ovlivnit zvuk, výkon, ale bohužel i homologaci. Pokud zákazník vybere průchozí trubku (Racing řešení) místo rezonátoru (neboli předního tlumiče) nemůže takový díl mít samozřejmě oficiálně homologaci. Většinou je v nabídce ale primárně právě homologovaná varianta. CAT-BACK Systém má již významný vliv na výkon.
4. TURBO - BACK Systems („od turba dozadu")
Od turba dozadu znamená tedy prakticky výfukový systém i včetně katalyzátoru. Jedná se tedy o skutečně kompletní systém, který je ve své střední a zadní části vždy stejný jako u CAT-BACK Systém, ale rozšířený právě o sportovní a více průchozí katalyzátor, často obsahující i svodové trubky (záleží podle typu konstrukce u konkrétního vozu). TURBO-BACK systém má již díky výrazně lepši průchodnosti zásadní vliv na výkon motoru. Oficiálně již ale kvůli hlučnosti nelze získat homologaci. Ta se ale reálně neměří, takže rozhodnutí je na každém majiteli a účelu použití vozidla..
Takto kompletní systém je v nabídce pouze pro nejoblíbenější vozidla – typicky Škoda Octavia III. RS, VW Golf, Seat Cupra, většinu modelů BMW, ale i některé další automobilky.
5. UNIVERSAL Systems – klasika i sofistikovaná elektronická regulace pro jakékoliv vozidlo
Univerzální výfuk se může zdát amatérským dozvukem tuningu 90.let , nicméně kromě klasických jednoduchých designů se stejným precizním zpracováním a ze stejného špičkového nerezu jako u aplikačních výfuků má REMUS v nabídce „univerzálů“ jednu technologickou perlu.
A tím je univerzální provedení elektronické regulace zvuku samotným řidičem díky dálkově ovládanému mechanismu klapek ve speciálně vyvinutých univerzálních tlumičích, které jsou vyrobeny symetricky, takže je lze použít na obě strany vozu nebo pouze na jednu a lze je dovybavit 6 typy koncovek.
Technický popis výfukových systémů REMUS
HOMOLOGACE – vždy garantovaná:
Zadní tlumiče montované samostatně jsou vždy homologovány podle příslušné certifikace ECE-R Evropské komise – tedy malé „e“ v hranatém rámečku s číselným kódem podle země homologace. Toto sledují na některých STK a také je to i garance opravdu ohleduplného zvuku v „nižších“ provozních režimech. Informaci o homologaci vždy naleznete v našem eshopu. Informace o homologaci je také viditelná přímo na tlumiči při pohledu zespodu. Takže žádný strach, na STK nic neřešíte – žádné papíry a dokumenty!
Položky bez homologace: přesto se u některých vozidel nabízí jako alternativa i nehomologované „závodní“ verze, které již nejsou rezonančního typu (například průchozí trubka místo tlumiče), takže dochází k výraznému zvýšení hlučnosti.
KONSTRUKCE A DESIGN – 100% nerez / titan a vždy precizní zpracování s luxusním vzhledem
ŠPIČKOVÝ NEREZ - pro výrobu všech tlumičů je používán 100% nerez té nejvyšší kvality - typ T304
POUŽITÍ TITANU - na několik vybraných modelů automobilů a celou řadu motocyklů je používán i titan. Z něho jsou pak vyrobeny i některé vnitřní díly automobilových koncovek a vnitřní konstrukce tlumičů
PŘESNOST VÝROBY A TOP TECHNOLOGIE - Všechny plechy jsou řezány s maximální přesností laserem, celá výroba je maximálně automatizovaná. Dokonalá preciznost svárů je standardem. I proto jsou zákazníky takové ikony jako PORSCHE, MERCEDES AMG apod.
INDIVIDUALIZACE VZHLEDU - široký výběr koncovek a změna polohy
SPOUSTA TYPŮ KONCOVEK A MATERIÁLŮ - u většiny modelů je každému výfuku vždy na výběr z mnoha designů koncovek a navíc nejen v nerezu, ale i v karbonu nebo v jejich kombinaci. Některé vnitřní části jsou někdy i titanové. Takže je výfuk možné skutečně individualizovat, případně po určité době zakoupit koncovky nové, pokud se Vám ty stávající okoukají.
MOŽNOST ZMĚNY POLOHY VE 3 SMĚRECH - rovněž celá řada koncovek umožňuje změnu jejich polohy vysunutím / zasunutím, ale také změnu sklonu.
VÝBĚR TYPU TLUMIČE VÝFUKU PODLE UMÍSTĚNÍ KONCOVEK - samotný konstrukční design zadního tlumiče výfuku většinou následuje umístěním koncovek originální design. Tzn. umístění na jedné na straně, uprostřed nebo na obou stranách. Velmi často ale REMUS nabízí i sportovnější vzhled díky konstrukci s koncovkami i na protilehlé straně nárazníku, případně nabízí dokonce všechny možnosti. Tedy koncovkami pouze nalevo, uprostřed nebo na obou stranách. Toto se týká se typicky VW Golf apod.)
PROFESIONÁLNÍ LADĚNÍ ZVUKU -> sportovní, ale příjemný i na dalších cestách:
Toto je ten nejlepší benefit u REMUS výfuků.
Ve zkratce jde o skutečně profesionální ladění zvuku, tak aby byl libozvučný nejen krátkodobě, ale i při delších jízdách.
To vyžaduje skutečně inženýrský přístup, detailní měření ve zvukotěsných komorách, v provozu i na polygonech a hlavně následnou frekvenční analýzy a jejich srovnání s tím co člověk snáší po delší dobu (to je již ověřené z jiných vědních disciplín).
Výsledkem bez přehánění skutečný orchestr, který se nikdy neomrzí. Jeho intenzita je úměrné rozsahu a velikosti výměny výfukového systému a u vybraných vozidel konkrétnímu nastavení (elektronicky ovládané klapky ve výfuku)
VÝKON:
Výrobce, který se chlubí velkými nárůsty výkonu pouhou výměnou zadního tlumiče, téměř nikdy nemluví pravdu.
Úspěchem profesionálního ladění pro účely běžného provozu - tedy při zachování adekvátního zpětného tlaku a hlučnosti dle homologace - je většinou nárůst výkonu v řádu několika procent.
U některých vozů to může být lehce více či méně podle toho jak moc byl z od výrobce motor „udušen“. U některých vozidel přesto dosahuje až 20k.
Nárůst výkonu je ale samozřejmě vždy přímo-úměrný rozsahu úprav (AXLE-BACK vs. CAT-BACK x TURBO-BACK Systém)
Obecně je největším přínosem REMUS systémů navýšení točivého momentu (a tím výkonu) v celém spektru otáček, nejen na vrcholu a to již při výměně samotného zadního tlumiče (AXLE-BACK Systém)
HMOTNOST:
Téměř vždy dochází k úspoře několika kilogramů hmotnosti
Absolutní úspora hmotnosti je úměrná délce a komplikovanosti výfukového systému
Největší úspora je u titanových systémů, kde se jedná o 70% úsporu
U motocyklů pak zásadně při použití karbonových koncovek
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.