POWER box - zvýšení výkonu s regulací - CUPRA
POWER box od DTE Systems je v podstatě externí počítač pro profesionální zvýšení výkonu a točivého momentu u přeplňovaných motorů. A to zcela bezpečnou cestou bez jakéhokoliv zásahu do originálního softwaru v řídící jednotce. Powerbox se k motoru připojuje přemostěním vybraných snímačů. Zvýšení výkonu je většinou od cca 10% do max 25% podle konkrétního motoru. Výkon lze regulovat změnou režimu stiskem tlačítka na power boxu, ale zároveň i stylově přes mobilní aplikaci! Celý systém je programován německými inženýry, takže kvalita a spolehlivost je 100% garantována. Jde tedy o ideální řešení pro majitele nových vozidel v záruce, ale i starších, kde majitel nechce zasahovat (často neodborně) do originálního software. Důkazem špičkové německé kvality budiž i to, že jsou tyto produkty dodávány celé řadě značkových dealerů napříč automobilkami!
Pro konkrétní informace o možnosti pro Váš vůz společně s cenovou nabídkou nás kontaktujte na e-mailu eshop@nellycars.cz
Cena je orientační.
Kategorie: | PRODUKTY |
---|
DTE Systems - evropská jednička
DTE Systems je evropská jednička ve vývoji a výrobě profesionálních Power boxů a Pedal boxů. Vše včetně samotné výroby probíhá kompletně v Německu. DTE pravidelně vyhrává srovnávací testy v tuningových časopisech v Německu. Důkazem špičkové kvality je fakt, že produkty DTE Systems jsou dodávány desítkám značkových dealerů napříč automobilkami v ČR i SK a to i pro nejvýkonnější vozidla prémiových značek. To už jsou slušné reference a dostatečná statistická data pro potvrzení skvělá funkce a nevyšší kompetence výrobce. Pokud si chcete o německé firmě DTE Systems udělat ještě lepší představu, mrkněte na video.
Nabídka Poweboxů exisujte téměř pro všechna přeplňovaná vozidla. Více info viz dále.
Jak Powerbox technicky funguje?
- Powerbox funguje jako externí počítač a k motoru se připojuje za pomocí přpojení - resp. přemostění 3 až 6 vybraných snímačů (viz popis a video dále). Takto je powerbox i napájen.
- Do originálního software v řídící jednotce se nijak nezasahuje!
- Powerbox vyhodnocuje a modifikuje nasnímaná data z přemostěných snímačů v řádu nano-sekund (oproti konkurenci používá mnohem dražší a rychlejší procesor). Na základě upravených dat řídící jednotka vozidla sama reaguje a zvyšuje plnící tlak turba a upravuje vstřikovací dávky přičemž výsledkem je vyšší točivý moment a výkon.
- Toto navyšování plnícího tlaku se z logiky věci ale děje pouze v rámci mantinelů originálního software - tedy tak jak je maximálně umožněno originálním softwarem vozidla. Proto je u některých vozidel možnost navýšení výkonu vyšší a někde nízká. Vše dle nevyužitého potenciálu konkrétního motoru - konkrétně pro vaše vozidlo - na žádost zašleme informaci.
- Jak tedy logicky z výše uvedeného vyplývá, vše skutečně funguje podle originálního software, tak jak vývojáři danné automobilky umožnili a vše je tedy absolutně bez rizika pro Vás motor. Dá se zjednodušeně říct, že powerbox řídící jednotku vozidla "stimuluje", aby více využívala svůj potenciál..
- U benzínových motorů se přemosťují snímače tlaku nasávaného vzduchu, tlaku turba a polohy vačky. U dieselových motorů jde o snímače tlaku v railu (vstřikování), tlaku turba a polohu vačky.
- U některých vysoce-výkonných benzínových vozidel je pak celý systém dokonce i více než 3-kanálový a snímají se ještě data z dalších čidel - např. motor BMW S55 (M2 Comp/M3/M4), Mercedes V8 atd. Naprostá většina výrobců na trhu využívá pouze jednoduchý 2-kanálový systém, nejlevnější čínské produkty dokonce jen 1-kanál. Od těch ruce pryč.
- Regulace výkonu pak probíhá přepínáním jednotlivých režimů přímo na Powerboxu (viz dále). Systém lze nejen snadno demontovat (odpojení z čidel netrvá podle přístupnosti více než 5-20 min), ale v případě potřeby si jej můžete dočasně odpojit během pár sekund připojením „elektronické záslepky“ místo Powerboxu jednotky. Nemusíte odpojovat kabaléž pokud jej chcete v motorovém prostoru zamaskovat...
- Powerbox vyhodnocuje a modifikuje nasnímaná data z přemostěných snímačů v řádu nano-sekund (oproti konkurenci používá mnohem dražší a rychlejší procesor). Na základě upravených dat řídící jednotka vozidla sama reaguje a zvyšuje plnící tlak turba a upravuje vstřikovací dávky přičemž výsledkem je vyšší točivý moment a výkon.
- Toto navyšování plnícího tlaku s logiky věci ale děje pouze v rámci mantinelů originálního software - tedy tak jak je maximálně umožněno originálním softwarem vozidla. Proto je u některých vozidel možnost navýšení výkonu vysoká a někde nízká.
- Jak tedy logicky z výše uvedeného vyplývá, vše funguje podle originálného software, tak jak vývojáři danné automobilky umožnili a vše je tedy absolutně bez rizika pro Vás motor. Powerbox pouze řídící jednotku vozidla "stimuluje", aby více využívala svůj potenciál..
Jak se POWERBOX ovládá a jaký má přínos
- Po montáži vyberete jeden ze 3 před-definovaných módů – Efficency– Dynamic – Sport a v rámci těchto programů dále pomocí tlačítek plus a mínus upravujete nastavení (zvyšování – snižování výkonu). Režimy přepínáte přímo na Powerboxu (nutno zvednout kapotu) nebo v mobilní aplikaci (dražší verze "X"). U nás najdete pouze tuto sofistikovanější verzi. Nejen kvůli ovládání, ale i kvůli možnost online přístupu a aktualizace softwaru v powerboxu. To oceníte i při přenosu do dalšího vozidla. V případě zájmu o základní a levnější variantu nás kontaktujte emailem.
- Maximální zvýšení točivého momentu a tím i výkonu je v celém spektru otáček a podle typu motoru se pohybuje od 10 až do 25%. U některých výrobcem záměrně pod-dimenzovaných to může být právě až zmiňovaných 25%, většinou kolem 15%. A to bez jakýchkoliv negativních vlivů na motor a jeho komponenty (nikdy nejsou překračovány bezpečnostní limity).
- Velkým benefitem je i citelné snížení spotřeby paliva. Dává to smysl i logicky. V důsledku zvýšení točivého momentu a výkonu v reálu potřebujete ke stejnému zrychlení méně plynu. Otázkou pak zůstává, zda v realitě budete skutečně přidávat stále stejně a nebo se naopak budete rádi klouzat na větší vlně točivého momentu a přidávat tedy více než dříve...:)
MONTÁŽ- vlastními silami nebo u nás v servise
Na tomto videu se můžete podívat jak je montáž powerboxu jednoduchá. Zde vidíte princip zapojení spočívající jen v přemostění 3 snímačů. Pro každý konkrétní motor, ale dostanete v balení přesný návod. Pokud se přesto na montáž necítíte, zajistíme vám ji (nutné jen hlásit před dodáním zboží).
- Montáž vám na požádání provedeme. Nicméně pokud jste šikovný majitel a dokážete rozpojit konektor elektrIckého snímače (tedy jednoduché vycvaknutí prsty a nebo za pomocí šroubováku), tak montáž zvládnete u naprosté většiny vozidel sami v domácích podmínkách bez jakéhokoliv vybavení. Jak je montáž jednoduchá vidíte na videu níže.
- Konkrétně pro každý motor máte v balení i obrázkový návod, kde jsou všechny snímače barevně označeny na obrázku a stejnou barvu pak naleznete i fyzicky na příslušeném kabelu. Vždy tedy víte, kde se snímač nachází a jdete najisto a přesně víte který kabel z powerboxu zapojit. Nejde udělat chybu.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.